Vertrek - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frank Schuurmans - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frank Schuurmans - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Frank Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Oktober 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

Nu, hier vanuit Dubai waar ik even tijd heb, wil ik laten weten dat ik ga proberen jullie via deze manier op de hoogte te houden van mijn reis.

Eerst zal ik nu proberen nog even wat van mijn weken erna toeleven proberen wat te vertellen(en hoe mijn ideeën zijn ontstaan. Wat sommige mensen weten is het vanaf mijn 21ste eigenlijk al 1 grote wens om naar het buitenland te gaan voor een langere tijd. Eerst heb ik dit geprobeerd via mijn opleiding te doen aan de hand van de minor en vervolgens met stage. Maar aangezien, zoals de meeste mensen weten, mijn opleiding niet altijd zo soepel verlopen is. Was dit helaas niet mogelijk. Hierdoor ben ik al tijdens mijn opleiding eigenlijk vanaf mijn 24ste al bezig om deze reis samen te stellen. Dit is niet altijd even makkelijk geweest aangezien er zoveel mooie landen zijn. Uiteindelijk heb ik keuzes gemaakt en zijn het de volgende langen geworden: Thailand, Nieuw Zeeland & Australië.

Wat ik bijna vergeet te vertellen is dat mijn 2 laatste reizen met vrienden door Europa en in hostels er aan heeft bijgedragen dat ik er van overtuigd was dat ik dit ook echt wilden. Ben iedereen daar ook dankbaar voor aangezien dit ook echt topvakanties waren.

Nu was het idee er wel maar waren er natuurlijk ook financiën nodig om mijn reis te bekostigen. Hier heb ik tijdens mijn opleiding en na mijn afstuderen voor gezorgd. Dus al vanaf mijn 21ste heb ik een potje verzameld om mijn reis uiteindelijk te kunnen bekostigen.

In de laatste weken nadat ik de boekingen gemaakt heb ik zoveel mogelijk mensen nog te spreken en afscheid te nemen. Ook was er nog een geweldig feest met vrienden en een geweldig leuk etentje. Hiervoor ben ik iedereen dankbaar. Na een relatief rustige voorbereiding met weinig stress. Zit ik nu vol spanning te wachten totdat ik weer door kan vliegen en het avontuur echt kan beginnen.

Hierbij sluit ik mijn eerste blog af had nog wel meer willen vertellen maar ik moet door naar mijn vlucht.

Mensen die mij via skype willen spreken kunnen mij toevoegen met de volgende naam: f_schuurmans89

Groetjes vanuit Dubai

Frank

Ps: Ik hoop dat iedereen het een leuk verhaal vond moet nog mijn draai vinden om mooie verhalen te fabriceren




  • 12 Oktober 2015 - 14:28

    Eline:

    We verheugen ons op het volgende verslag (en foto's) met vast veel belevenissen.
    Veel plezier!
    Groetjes uit Voerendaal

  • 12 Oktober 2015 - 19:47

    Tim:

    Hoi Frank,

    Leuk om iets van je te lezen, wij missen net als Eline wel de foto's nog, maar dat gaat vast goedkomen met je nieuwe fototoestel. Je zal inmiddels ook wel weten hoe dat die werkt na al die uren vliegen!

    Maak lekker kennis met je reisgenoten en tot je volgende update.

    Grtz. T&J

  • 13 Oktober 2015 - 18:42

    Mama:

    Hallo frank

    Wat een leuk verslag.
    ook ik ben reuze benieuwd naar je volgende verslag en foto's.

    Tot de volgende keer

  • 25 Oktober 2015 - 22:52

    Adrie:

    Hoi Frank, vandaag heb ik het adres gekregen om je blog te volgen en ben meteen gaan lezen, vind dit heel leuk en kijk uit naar een volgend verslag. Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Welkom bij mijn profiel, aan de hand van deze reisblog kunnen jullie al mijn reisavonturen die ik de komende tijd ga beleven volgen.

Actief sinds 09 Okt. 2015
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 4232

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

11 Oktober 2015 - 09 November 2015

Backpacken Thailand

Landen bezocht: